Версія для друку
Четвер, 27 березня 2014 11:59

Нормативно-правова база

ОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ,

що регламентують роботу зі зверненнями громадян

КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ 

ЗАКОН УКРАЇНИ від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР "Про звернення громадян"

ЗАКОН УКРАЇНИ Про місцеві державні адміністрації

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ від 7 лютого 2008 року № 109/2008 Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  від 12 жовтня 2010 року № 924 "Про організацію особистого прийому громадян у Кабінеті Міністрів України "

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 24 червня 2009 року № 630 "Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади " 

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 14 квітня 1997 року № 348 Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації 

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 24 вересня 2008 року № 858 Про затвердження Класифікатора звернень громадян 

ЗАГАЛЬНА ДЕКЛАРАЦІЯ ПРАВ ЛЮДИНИ ГЕНЕРАЛЬНА АСАМБЛЕЯ ООН

РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ від 2 вересня 2011 року №349 «Про затвердження Регламенту Локачинської районної державної адміністрації»

РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ від 14 грудня 2010 року №447 «Про затвердження графіка прийому громадян  з особистих питань в Локачинській районній державній адміністрації»

Переглядів 3261 Останнє редагування Четвер, 27 березня 2014 12:17