19 липня 2018 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
  • Керівництво
  • Звернення громадян
    Регуляторна політика
    Порядок реєстрації
    Прес-центр
    Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Каталог послуг
  • Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Оголошення
  • Фінансовий контроль
  • Громадська рада при РДА
  • Правова допомога
  • Децентралізація влади
  • РДА звітує
  • Центр надання адмін послуг
  • Локачинська селищна рада
  • Позитивний досвід роботи
  • Вивчення громадської думки
  • Очищення влади
  • Перелік земельних ділянок
  • Енергоефективність
  • Оренда держмайна
  • Вакансії державної служби
  • Робота спостережної комісії РДА
  • Центр зайнятості інформує
  • АРХІВ НОВИН

    « Липень 2018 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31          
      Локачі  

    skype

    tel_doviry

    bezviz

    evroatlantik

    evrodayg

    kir

    vu

    Середа, 30 травня 2012 08:21

    Виплати

    Основні показники роботи управління праці та соціального захисту населення

    Локачинської райдержадміністрації  за 2017 рік

     

    Основним завданням управління соціального захисту населення Локачинської районної державної адміністрації є забезпечення та  реалізація державної соціальної політики в районі у сфері соціального захисту населення.

    Система соціальних виплат спрямована на покращення матеріального забезпечення соціально вразливих верств населення, подолання бідності та зниження ступеня розшарування суспільства за рівнем доходів.

    Станом на 01.01.2018 року на обліку в управлінні перебуває 1936 одержувачів допомог, 7175 одержувачів субсидій та 5632 одержувачів пільг.

    Переважна більшість видатків на соціальний захист населення адресного характеру, як державна допомога сім´ям з дітьми, державна допомога інвалідам з дитинства і дітям-інвалідам, житлові субсидії та інші, фінансуються за рахунок виділення коштів з Державного бюджету. Всього протягом  2017 року на соціальні виплати спрямовано 94 млн. 686 тис.грн. на 24,6 млн. грн. більше минулорічних виплат.

    Контроль за правильністю надання державної соціальної допомоги та використання коштів Державного бюджету України, спрямованих на надання державної соціальної допомоги здійснюється управлінням соціального захисту населення та безпосередньо через соціальних інспекторів. За звітний період ними було проведено 461 обстеження матеріально — побутових умов проживання сімей, здійснено 12502 перевірки достовірності інформації про доходи та виявлено 129 випадків подання громадянами недостовірної інформації про доходи та майновий стан. За результатами роботи проведених перевірок в 2017 році до Державного бюджету повернуто 347 тис. грн.

    Також слід відзначити значний обсяг проведеної роботи спеціалістами управління щодо призначення житлових та готівкових субсидій населенню району. Усього здійснено понад 24 тисячі розрахунків. На виконання рішення Урядущодо монетизації частини невикористаних сум субсидій прийнято та опрацьовано 2017 заяв, виплачено 1 млн.314 тис.грн .

             Щорічно зростає сума виплат ветеранам до 9 травня. Усього за 2017 рік виплачено 767 громадянам на суму 679 тис.087 грн.

    Відповідно до Указу Президента у районі 1 жінці присвоєно почесне звання «Мати-героїня» та виплачено одноразову винагороду на загальну суму 16 тис.грн.

    Здійснюється робота і у напрямку санаторно-курортного лікування пільгових категорій громадян, у 2017 році оздоровлено 32 особи у порівняні з 2016 роком  збільшення на 18 осіб; направлень на виготовлення протезно-ортопедичних засобів реабілітації (48 осіб у 2017 році, у 2016- 51 особа); забезпечення проїзними  талонами (видано 28 особам у 2017 році); встановлення статусу інваліда війни; виплачено компенсацію на бензин та транспортне обслуговування - 23 особам на суму 10220грн.

    До обласного центру соціальної реабілітації дітей — інвалідів направлено 3 дитини.

    Постійно ведеться робота  по створенню та забезпеченню єдиного державного обліку фізичних осіб які мають право на пільги. На обліку в ЄДАРПі перебуває пільговиків, станом на 01.01.2018р. 5632 особи, що на 440 осіб менше минулорічного.  У січні- грудні 2017 року проведено 3296 розрахунків  для встановлення права на пільги за соціальною ознакою в залежності від доходу. За  2017 рік  надано пільг окремим категоріям громадян за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам  на житлово-комунальні  послуги та придбання твердого палива і скрапленого газу в сумі 2мл. 477,8 тис. грн..  За даний рік  профінансовано  пільг на суму 3мл.464,5 тис. грн.в тому числі борги 2016 року. Заборгованість  станом на 01.01.2018 року перед організаціями надавачами послуг становить 673,4 тис грн. Окрім того протягом 2017 року, за умови відсутності фінансування на інші пільги управління було відповідачем  у судові справах та на виконання  рішень суду,  була виплачена заборгованість за грудень 2015 року,  та 2016 рік    за телекомунікаційні послуги   в сумі 67,2 тис. грн.   Проблемою залишається  фінансування пільг за телекомунікаційні послуги, перевезення  громадян пільгової категорії населення, санаторно-курортне оздоровлення ветеранів війни та праці, дані пільги передані на фінансування  місцевого бюджету, в управлінні Державного казначейства зареєстрована прострочена кредиторська заборгованість за перевезення  громадян пільгової категорії населення в сумі 28,5 тис. грн.  Заборгованість перед  ПАТ Укртелеком  за послуги зв’язку на 01.01.2018 року становить 54,5 тис. грн.., на 2018 рік такі кошти  також не передбачені.

     Відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції (крім військовослужбовців, звільнених у запас або відставку) управлінням у 2017 році укладено 4 угоди  про навчання для  учасників бойових дій, які брали участь  в антитерористичній операції на суму 21120,00грн. для здобуття спеціальності водіїв категорії «В», «С».

     Відповідно до Порядку виплати грошової компенсації за належні для утримання жилі приміщення членам сімей, загиблих військовослужбовців, які брали участь в антитерористичній операції, а також інвалідам І-ІІ групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції та потребують поліпшення житлових умов куплено квартиру інваліду війни ІІ – ї групи на суму 582 тис. грн..

    Впродовж 2017 року було здійснено 36 виїзних прийомів “Мобільного соціального офісу”, під час яких проводилась інформаційно-роз'яснювальна робота і прийом документів.

    Для реалізації Програми соціального захисту населення Локачинського району  з районного бюджету профінансовано 200тис.700грн для надання одноразової грошової матеріальної допомоги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, важко хворим. З них100тис100грн виплачено 21 військовослужбовцю, які уклали контракт та перебувають в Збройних силах України .

      У 2017 році в територіальному центрі функціонувало 3 відділення: відділення соціальної допомоги вдома, відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги, відділення соціально-психологічної допомоги. За звітний період терцентром активно впроваджувалися такі нові види соціальних послуг як Університет ІІІ віку, мультидисциплінарна команда, послуги психолога.

       Всього протягом 2017 року структурними підрозділами територіального центру надано послуг  1821 особі, з них: відділення соціальної допомоги вдома – 281, відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги – 568, відділення соціально-психологічної допомоги – 972.

       У 2017 році в терцентрі проведено 12 нарад та 3 засідання «круглого столу» на тему: «Засідання клубу учасників АТО – 2 рази, «круглий стіл» до Дня інваліда – 1 засідання.

        Територіальний центр тісно співпрацює з Товариством Червоного Хреста. За звітний період спільно надано послуг 72 громадянам на суму 42 500 грн, надавали гуманітарну допомогу одягом, взуттям та продуктовими наборами.     Територіальний центр працював з такими недержавними організаціями: ВОБФ «Дитяча місія. Україна», РМ «Карітас-Спес» Луцької діецезії РКЦ, ВОБФ «Ханнун». Ними було надано 100 продуктових наборів (на суму 10 800 грн.), гуманітарна допомога (одяг, взуття, текстиль) на суму 92 500 грн. для 1223 осіб.

        Загальна характеристика матеріально-технічної бази терцентру є задовільною. Так, відділення соціальної допомоги вдома, організації надання адресної натуральної та грошової допомоги, апарат терцентру розміщені в просторому приміщенні, забезпечені оргтехнікою, є Інтернет, електронна пошта, відповідні транспортні засоби тощо. У відділенні соціально-психологічної допомоги обладнані тренажерний зал, кімната ароматерапії, фітобар, кабінет фізіотерапевтичних процедур, масажний кабінет, галокамера (соляна кімната). У 2018 році територіальний центр планує придбати комп’ютер для покращення роботи відділення соціальної роботи вдома, здійснити різні види ремонтних робіт в адмінприміщенні установи.

        Боргів з виплати заробітної плати працівникам установи немає. Середня заробітна плата по територіальному центру у 2017 році склала 3 396 грн.

      Пріоритетними напрямками діяльності територіального центру на 2018 рік будуть: розширення спектру соціальних послуг, що будуть надаватися відділеннями територіального центру. Так, у 2018 році планується подальша робота щодо вдосконалення надання психологічних послуг ветеранам АТО та членам їх сімей; територіальним центром вивчається питання доцільності запровадження нової соціальної послуги «Консультування», «Профілактика» та «Паліативний догляд».

      Важливі зміни в діяльності територіального центру з’являться в зв’язку зі створенням Затурцівської ОТГ та співпрацею з ними в сфері соціального захисту та надання соціальних послуг вразливим категоріям громадян.

       Середньооблікова кількість працюючого населення Локачинського району за 2017 рік становить – 2623 працівника з них по ЦПХ- 95 осіб, що у порівняні з попереднім роком  на 3% зменшилось (2698 осіб), і збільшилось 43% ЦПХ (49 осіб). З метою зміни негативної динаміки та виведення трудових відносин із тіні, легалізації заробітної плати розпорядженням голови  від 02.03.2016 року  №47 «Про внесення змін до розпорядження першого заступника голови райдержадміністрації від 3 березня 2011 року №77» активізовано роботу робочої групи з питань легалізації трудових відносин з найманими працівниками, за період вересень–грудень здійснено 4 засідання  за наслідками виїзної перевірки на території району суб’єктів підприємницької діяльності. За результатами виявлено та усунено такі порушення, легалізовано 11 робочих місць суб’єктами підприємницької діяльності, 1 суб’єкт підприємницької діяльності припинив діяльність, 1 – зареєстрував свою діяльність.

    Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 17.02.2017 року №39 «Про утворення міжвідомчої робочої групи з питання забезпечення реалізації рішень ,спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати» протягом року відбулось  11 засідань,  на яких заслухано 23 керівників установ організацій району для забезпечення дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці, за результатами керівниками усунено порушення.

    Аналіз проведених заходів свідчить,що не вирішене питання з дотриманням мінімальних гарантій в оплаті праці, оформлення трудових відносин насамперед у суб’єктів підприємницької діяльності фізичних осіб.

    Колективно-договірне регулювання трудових відносин має вагоме значення у відносинах працівник-роботодавець і є дієвим механізмом у дотриманні трудового законодавства.Станом на 1.01.2018р зареєстровано, внесено змін та доповнень до діючих колективних договорів у 99.5% суб’єктів господарювання району.

    На протязі 2017року графіки погашення заборгованості із заробітної плати не складались та не затверджувались через відсутність заборгованості. На даний час заборгованості по заробітній платі немає.

     

    № п/п

    Зміст

    За 2017 р

    чол./тис грн

    1

    Проведено перевірок:         

    -

    1.1

    щодо  дотримання трудового законодавства, з них:      

    1.2

    передано матеріали в органи прокуратури         

    -

    1.3

    передано матеріали на засідання   комісії  з  соціальних питань  своєчасної  виплати  заробітної  плати, пенсій  та інших  соціальних  виплат        

    -

    1.4

    щодо стану проведення атестації робочих місць за умовами праці, з них:         

    -

    1.5

    складено приписів  

    -

    1.6

    передано в органи прокуратури  

    -

    2

    Зареєстровано колективних договорів та доповнень до них    

    35

    3

    Проходять  альтернативну службу,чол.   

    1

    4

    Перебуває  на  обліку  одержувачів  державних соціальних допомог, чол.,  в тому числі :                                                                      

    4.1.

    допомога при усиновленні дитини, чол./тис грн.         

    1

    6,0

    4.2.

    допомога в зв’язку з вагітністю та пологами,  чол./тис грн.    

    133

    196,7

    4.3.

    допомога по догляду за дитиною до 3-х років,  чол./тисгрн.  

    45

    20,5

    4.4.

    допомога  при народженні дитини, чол./тис грн           

    864

    14537,1

    4.5.

    допомога на дітей, які перебувають під опікою,  чол./тис грн. 

    21

    1027,9

    4.6.

    допомога на дітей одиноким матерям, чол./тис грн      

    129

    1857,9

    4.7.

    тимчасова державна допомога дітям ,чол./тис грн        

    58

    667,4

    4.8.

    державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям, чол./тис грн 

    236

    10408,5

    4.9.

    допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам , чол./тис грн  

    324

    6364,4

    4.10.

    дитячі будинки (в т. ч. сім. типу) ,чол./тис грн  

    3

    436,0

    4.11.

    одноразова винагорода жінкам “Матерям-героїням”, чол. /тис грн 

    1

    16,2

    4.12.

    щомісячна компенсаційна виплата непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом І групи, а також за престарілим, який досяг 80-річного віку, тис /грн

    154

    58,2

    4.13.

    допомога на догляд за інвалідом І-ІІ гр. внаслідок психічного розладу ,чол./тис грн. 

    77

    1703,9

    4.14.

    компенсацій фізичним особам за надання  соціальних послуг (з міського бюджету), чол./тис грн          

    42

    80,8

    4.15.

    допомоги особам, які не мають права на пенсію, чол. /тис грн         

    48

    750,7

    5

    Призначено субсидій на житлово-комунальні послуги   сімей, чол./тис грн.

    5801

    46832,8

    6

    Призначено  субсидій на тверде паливо та скраплений газ  сімей  чол./тис грн.      

    1374

    3857,9

    7

    Виплачено компенсацій громадянам,постраждалим від  Чорнобильської катастрофи, чол./тис грн.          

    60

    109,0

    8

    Компенсаційні виплати за додаткову відпустку та стипендії, чол./ тис грн.     

    2

    6,6

    9

    Компенсаційні виплати на харчування ,чол. /тис грн   

    23

    74,3

    10

    Компенсаційні виплати на оздоровлення чол, /тис грн

    22

    2,5

    11

    Компенсаційні виплати на медичне забезпечення, чол./тис грн. 

    9

    4,6

    12

    Забезпечення путівками на санаторно-курортне лікування  чорнобильців ,дор. /діт., чол./тис грн

    4

    21,0

    13

    Проведено перевірок щодо правильності призначення державних соціальних допомог та житлових субсидій

    12502

    13.1

    виявлено порушень через подання недостатньої інформації    

    129

    13.2

    повернено, тис грн 

    384,0

    13.3

    обстежено, сімей     

    536

    13.4

    припинено виплату  допомоги згідно виявлених порушень при поданні недостовірної інформації          

    126

    13.5

    виявлено порушень під час обстежень    

    -

    13.6

    припинено виплату допомоги  внаслідок виявлених порушень при обстеженні сімей   

    6

    14

    Зареєстровано пільговиків в Єдиному державному автоматизованому реєстрі  осіб, які мають право на пільги(ЄДАРП), осіб          

    5632

    14.1

    із них ветеранів війни /дітей війни/ осіб 

    809

    1782

    15

    Відшкодовано пільг :

     

    на ЖКП тис грн.;

     

    2880,4

    зв’язок, установку телефонів тис грн;

     

    68,8

    проїзд  тис грн.;

    -

     

    на  придбання твердого палива(скрапленогогазу)  тис грн;

    516,9

     

    на проведеня кап.ремонту інвалідам ВВв 

    чол./тис грн.

     

    -

    -

    на поховання уч.бойових дій і інвалідів ВВв (з обл.бюджету) чол./тис грн.

    4

    6,4

    забезпечення житлом інвалідів війни, які брали участь в АТО

    1

    582,0

    16

    Перевірено справ по нарахуванню пільг по оплаті за ЖКП пільговій категорії населення(переплата) справ/тис грн.          

    3124

    -

    17

    Виплачено одноразової грошової допомоги до дня Перемоги, чол./тис грн      

    767

    679,1

    18

    Видано санаторно-курортних путівок:

     

    для ветеранів війни та АТО

    15

    92,4

    для ветеранів ОУН-УПА

     

    -

    -

    для інвалідів загального захворювання

    9

    67,9

    19

    Видано технічних та інших засобів реабілітації,шт.

    12

    20

    Видано направлень на протезування, осіб

    48

    21

    Направлено на професійне навчання учасники АТО , які здобули спеціальність водії категорії «С» та «В»

    4

    21,1

    22

    Надано одноразову грошову допомогу для непрацюючих малозабезпечених громадян та інвалідів з державного бюджету,чол./тис грн.        

    10

    9,4

    23

    Виплачено грошову компенсацію:

     

    на бензин, ремонт і техобслуговування автомобілів,чол./тис грн.;

     

    6

    2,0

    на транспортні витрати, чол./тис грн.

    22

    8,2

    24

    Введено в ЦБІ індивідуальних програм реабілітації інвалідів, шт.

    601

    25

    Виплачено  грошову  компенсацію  за  невикористану  санаторно-курортну  путівку:

     

    інвалідам  війни  чол./тис грн;

     

    1

    0,4

    інвалідам загального захворювання чол./тис грн.

    -

    26

    Направлено дітей – інвалідів для проходження реабілітаційних послуг, чол.         

    3

    27

    Направлено дітей – інвалідів в будинок – інтернат з постійною формою перебування, чол.     

    -

    28

    Направлено інвалідів на навчання, чол.

    -

    29

    Направлено інвалідів в психоневрологічні будинки-інтернати з постійною формою реабілітації, чол.          

    -

    30

    Видано талонів на проїзд ветеранам війни, чол.

    41

    31

    Перевірено пенсійних справ         

    520

    32

    Надано допомогу у розшуку документів, чол.   

    -

    33

    Комісією по розгляду питань із встановлення статусу учасника війни розглянуто і задоволено заяв     

    -

    34

    Надано статус  учасника війни громадянам, переселеним з території інших країн на територію України         

    -

    35

    Обслуговується відділенням соціальної допомоги вдома, чол.   

    281

    36

    Обслуговується відділенням соціально- побутової адаптації, чол.          

    568

    37

    Надано соціальних послуг 

    43565

    38

    Відділення соціально-психологічної допомоги, чол.    

    972

    39

    Надано гуманітарної допомоги

    1223

    103,3

    40

    Надано промислових товарів

    1223

    92,5

    41

    Надано продуктів харчування

    100

    10,8

    42

    Надано натуральної  допомоги  малозабезпеченим громадянам  чол./.грн.        

    300

    18,0

    43

    Виплачено одноразової грошової допомоги згідно Порядку з районного бюджету, чол./тис грн.

    121

    200,7

    43.1

    хворим на гемодіаліз, чол./тис грн.

    4

    3,2

    43.2

    малозахищеним громадянам, які опинилися у складній життєвій ситуації, чол./тис грн.

    96

    97,4

    43.3

    матеріальна грошова допомога військовослужбовцям Збройних сил України, призваних районним військовим комісаріатом на військову службу за контрактом

    21

    100,1

             

     

     

    Переглядів 3380 Останнє редагування Понеділок, 02 квітня 2018 14:17
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Локачинська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Локачинській райдержадміністрації.
    Адреса: 45500, смт. Локачі, вул. Миру, 37, ф. 21372., т.21439, E-mail: post@locadm.gov.ua
    © 2014 locadm.gov.ua