20 червня 2019 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
  • Керівництво
  • Звернення громадян
    Регуляторна політика
    Порядок реєстрації
    Прес-центр
    Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Каталог послуг
  • Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Оголошення
  • Фінансовий контроль
  • Громадська рада при РДА
  • Правова допомога
  • Децентралізація влади
  • РДА звітує
  • Центр надання адмін послуг
  • Локачинська селищна рада
  • Позитивний досвід роботи
  • Вивчення громадської думки
  • Очищення влади
  • Перелік земельних ділянок
  • Енергоефективність
  • Оренда держмайна
  • Вакансії державної служби
  • Робота спостережної комісії РДА
  • Центр зайнятості інформує
  • Протидія домашньому насильству
  • АРХІВ НОВИН

    « Червень 2019 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
              1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30
      Локачі  

    skype

    tel_doviry

    evroatlantik

    evrodayg

    kir

    наду

    Понеділок, 29 вересня 2014 15:06

    Внутрішній контроль

    Організація внутрішнього контролю в апараті Локачинської районної  державної адміністрації здійснюється відповідно до статті 26 Бюджетного кодексу України, Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Методичних рекомендацій з організації внутрішнього контролю розпорядниками бюджетних коштів у своїх закладах та у підвідомчих бюджетних установах, затверджених наказом Міністерства фінансів України 14 вересня 2012 року № 995.

    Керівництвом райдержадміністрації внутрішній контроль забезпечується відповідно до затверджених розпорядженням голови райдержадміністрації від 07  вересня 2018 року №363, зі змінами від 16   листопада  2018 року №477, функціональних обов’язків між головою, першим заступником, заступником голови, керівником апарату райдержадміністрації.

    З метою впровадження побудови системи внутрішнього контролю, запровадження у діяльності райдержадміністрації системи управління ризиками, а також упередження порушень бюджетного законодавства та формування адекватних заходів контролю з їх усунення головою райдержадміністрації видано розпорядження від 12.09.2014 року №175 «Про створення робочої групи з вироблення стратегічних напрямів для запровадження системи внутрішнього контролю у Локачинській райдержадміністрації».

     Організація та здійснення внутрішнього контролю в апараті райдержадміністрації відбувається шляхом видання, з урахуванням чинного законодавства,  розпоряджень  керівництвом районної державної адміністрації, спрямованих на вжиття заходів контролю та  здійснення моніторингу.

    Відповідно до Закону України „Про місцеві державні адміністрації”  та з метою врегулювання організаційних  та процедурних питань діяльності Локачинської районної  державної адміністрації розпорядженням голови  райдержадміністрації затверджено Регламент Локачинської районної державної адміністрації (розпорядження голови райдержадміністрації від 12.02.2018 №52).

    Проекти розпоряджень голови районної державної адміністрації  готують структурні підрозділи та апарат районної державної адміністрації, а також територіальні органи міністерств, інших центральних органів виконавчої влади в районі. Усі проекти розпоряджень в обов’язковому порядку погоджуються шляхом їх візування керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації, інших органів, першим заступником, керівником апарату районної державної адміністрації та головним спеціалістом юридичної роботи та запобігання корупції апарату райдержадміністрації.

    Так, у 2017 році головою райдержадміністрації видано 418 розпоряджень із загальних питань, 312 - з кадрових питань. У 2018 році головою райдержадміністрації видано 563 розпорядження із загальних питань та 87  - з кадрових та видано 205 наказів  керівника апарату з кадрових питань.

    Робота Локачинської райдержадміністрації проводиться за перспективними (річними) та квартальними планами роботи, які затверджуються розпорядженнями голови райдержадміністрації.

    Відповідно до пункту 8 Регламенту Локачинської райдержадміністрації формування планів роботи здійснюється за пропозиціями структурних підрозділів та апарату райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади в районі та погоджуються першим заступником та керівником апарату райдержадміністрації.

    Плани роботи передбачають актуальні питання, пов’язані з соціально-економічним розвитком району, функціонуванням галузей господарського комплексу, виконанням районного бюджету, діяльності структурних підрозділів райдержадміністрації, селищного та сільських голів та очолюваних ними виконавчих комітетів селищної, сільських рад з питань здійснення ними делегованих повноважень та інші, які розглядаються на засіданнях колегії райдержадміністрації, нарадах у голови та його заступників, керівника апарату райдержадміністрації.

    Відповідно до плану роботи Локачинської райдержадміністрації на 2017 рік, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 30 грудня 2016 року №342, а також квартальних планів роботи райдержадміністрації (розпорядження голови райдержадміністрації від 28.03.2017№79, від 30.06.2017 №175, від 29.09.2017 №266)  (далі – Плани роботи)  передбачено у 2017 році проведення  9 засідань колегії райдержадміністрації та розгляду на цих засіданнях 30 питань. Фактично проведено у 2017 році 10 засідань колегій, на яких розглянуто 28 питань, у тому числі:

    - про підсумки виконання Програми економічного і соціального розвитку району на 2016-2017 роки – у лютому, квітні, липні та жовтні 2017 року

    - про  виконання бюджету району – у лютому, квітні, липні та жовтні 2017 року

    - про стан забезпечення в апараті, структурних підрозділах райдержадміністрації, виконкомах селищної, сільських рад конституційного права на звернення – у січні та липні.

    - про стан виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади у 10 сільських радах;

    - про стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах райдержадміністрації, виконавчих комітетах селищної, сільських рад   - квітні, жовтні,

    - про стан кадрової роботи  в районній державній адміністрації – серпні, грудні 2017 року

    - та інші питання.

     Відповідно до пункту 10 Регламенту Локачинської райдержадміністрації 3 питання (про стан зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни та посилення  контролю за використанням державного майна і фінансових ресурсів в районі), за рішенням голови, на підставі службової записки першого заступника голови райдержадміністрації були виключені з плану роботи, 1 питання на підставі службової записки керівника апарату райдержадміністрації включено для розгляду на колегії райдержадміністрації в листопаді 2017 року  додатково (Про здійснення заходів з підготовки до проведення  перших виборів  депутатів Затурцівської сільської ради об’єднаної територіальної громади та Затурцівського сільського голови Локачинського району Волинської області 24 грудня 2017 року).

    На засіданнях колегії райдержадміністрації у 2017 році прийнято 26 рішень колегії райдержадміністрації та 2 протокольних доручення, за результатами розгляду яких  видано  26 розпоряджень голови райдержадміністрації.

    У 2017 році забезпечено проведення 13 нарад у голови райдержадміністрації із запланованих 12 нарад. На нарадах згідно планів роботи передбачено розгляд 26 питань, фактично розглянуто 29 питань. Відповідно до рішення голови райдержадміністрації на підставі службової записки керівника апарату райдержадміністрації одна нарада у голови райдержадміністрації з розгляду питання стану організації контролю за виконанням указів та доручень Президента України в районній державній адміністрації проведена позапланово (протокол наради від 12 червня  2017 №7), 2 питання внесено для розгляду на нарадах додатково.

    На нарадах у голови райдержадміністрації розглянуто питання:

    • про роботу структурних підрозділів райдержадміністрації та окремих

    територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади в районі, зокрема управління Пенсійного фонду, управління соціального захисту населення, сектору з питань цивільного захисту, відділу містобудування, архітектури, інвестицій та економічного аналізу, відділу освіти, молоді та спорту, відділу агропромислового розвитку, служби у  справах дітей, сектору з питань внутрішньої політики та інформаційної політики, відділу – центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації та Локачинського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді,

    • про стан забезпечення в апараті, структурних підрозділах

    райдержадміністрації, виконкомах селищної, сільських рад конституційного права на звернення,

    • про стан дотримання в районній державній адміністрації вимог Закону

    України «Про запобігання корупції»,

    • та інші питання.

    Також в районній державній адміністрації проводяться оперативні наради, таких у 2017 році було проведено 43.

               У 2018 році Локачинська районна державна адміністрація здійснювала свою діяльність відповідно до затверджених розпорядженнями голови райдержадміністрації планів роботи – на 2018 рік  та І квартал 2018 року (розпорядження від 29.12.2017 №416) , ІІ квартал 2018 року (розпорядження від 27.03.2018 №135), ІІІ квартал 2018 року (розпорядження від 26.06.2018 року №257), ІVквартал 2018 року (розпорядження від 27.09.2018 року №397) (далі – плани роботи).

              Відповідно до планів роботи у 2018 році заплановано проведення 8 засідань колегії районної державної адміністрації, на яких розглянути 22 питання. Фактично проведено у 2018 році 8 колегій, розглянуто 20 питань (2 питання на підставі службової записки першого заступника голови райдержадміністрації були виключені з  розгляду на колегії  - про стан зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни та посилення  контролю за використанням державного майна і фінансових ресурсів в районі). На засіданнях колегії розглянуто наступні питання:

    - про підсумки виконання Програми економічного і соціального розвитку району на 2016-2017 роки – у лютому 2018 року

    - про  виконання бюджету району – у лютому, квітні, липні та жовтні 2018 року

    - про стан забезпечення в апараті, структурних підрозділах райдержадміністрації, виконкомах селищної, сільських рад конституційного права на звернення – у січні та липні.

    - про стан виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади у 5 сільських радах;

    - про стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах райдержадміністрації, виконавчих комітетах селищної, сільських рад   - квітні, жовтні,

    - про стан кадрової роботи  в районній державній адміністрації – липні, грудні 2018 року

    - та інші питання.

    На засіданнях колегії райдержадміністрації у 2018 році прийнято 20 рішень колегії райдержадміністрації, за результатами розгляду яких видано  20 розпоряджень голови райдержадміністрації.

              У 2018 році відповідно до затверджених планів роботи передбачено проведення 12 нарад у голови райдержадміністрації, на яких розглянути 17 питань. Фактично проведено 12 нарад, розглянуто 18 питань (одне питання внесено позапланово).

    На нарадах у голови райдержадміністрації розглянуто  наступні питання:

    • про роботу структурних підрозділів райдержадміністрації та окремих

    територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади в районі, зокрема територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Локачинської райдержадміністрації, управління Пенсійного фонду, управління соціального захисту населення, служби у  справах дітей, відділу містобудування, архітектури, інвестицій та економічного аналізу, сектору з питань внутрішньої політики та інформаційної політики, відділу – центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації,

    • про стан забезпечення в апараті, структурних підрозділах

    райдержадміністрації, виконкомах селищної, сільських рад конституційного права на звернення,

    • про стан дотримання в районній державній адміністрації вимог Закону

    України «Про запобігання корупції»,

    • та інші питання.

    У 2018 році проведено 31  оперативну нараду в районній державній адміністрації.

              Відповідно до Регламенту Локачинської райдержадміністрації в райдержадміністрації здійснюється контроль за виконанням планів роботи шляхом підготовки відділом управління персоналом та організаційної роботи апарату райдержадміністрації щомісячної звітності керівництву райдержадміністрації. На нарадах у керівника апарату райдержадміністрації щоквартально розглядаються питання стану виконання планів роботи райдержадміністрації .

    Переглядів 2391 Останнє редагування Понеділок, 27 травня 2019 15:24
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Локачинська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Локачинській райдержадміністрації.
    Адреса: 45500, смт. Локачі, вул. Миру, 37, ф. 21372., т.21439, E-mail: post@locadm.gov.ua
    © 2014 locadm.gov.ua